Supertrion!

Igår var det ju som sagt party igår, och jag ber om ursäkt för det förra inlägget hahah, snacka to be in the moment!
Idag har jag mest slappat runt i lägenheten, fixat undan och donat lite.
Gick på en promenad också riktigt skönt var det!
Sen hemma igen så börja jag kolla på film men somna tyvärr haha!

Nu är jag hemma hos Lina sen nån timme tillbaka, vi sitter och kollar på videos på youtube på typ gamla godingar som Steps, Blink 182, Offspringas osv! haha hur kul som helst!
Sen visade jag Lina lite program jag kollade på i USA barnprogram alltså haha!
Vi kom tillslut till Wonderpets haha 3 små söta djurbebisar som räddar världen haha!
Och vi hittade våran themesong där i haha!

Wonder pets wonder pets we're on our way.
To save the baby birdies and we'll save the day
We're not to big
and we're not to tuff
But when we work together we got the right stuff!
Gooo Wonder Pets Yeaahiii!

image348
Thats us upp i dan! =)
Fr vänster: Linnéa the turtle, Sandra the guinea pig & Lina the duck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0