Sweeney Todd

Fick inge jobb idag så
idag har jag inte gjort mycket, känner mej sjukt rastlös!
vaknade först vid 6-tiden då Skrollan kom och sov med mej sen
så sov jag till kl 14 sen gick jag upp för att tvätta lite och sånt där..

shit jag försöker att komma på nått kul att skriva men jag har ingen fantasi alls idag..
Har kollat på Sweeney Todd. The Demon Barber of Fleet Street
haha vilken jäkla titel alltså, men det var en film med Johnny Depp av Tim Burton. Så då kan ni ju förstå att den var så där härligt konstig :P
Det var en musikal så de sjöng en massa sånger tom Johnny :D så himla bra alltså!
Visst hela filmen är en rätt mörk och hemsk berättelse men usch va duktiga de är!
Säger då det, my Johnny kan fan göra allt =)

image308


aja talk too you later!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0