Walk like Nathalie

Just det, nu har den söta Nathalie Portman designat skor!
Och det bästa med det här är att hon har gjort djurvänliga skor!
Hon är vegan och väldigt delaktig i djurrättsfrågor
och har därför designat heels utan läder
eller något annat som skadat nått djur i prosessen!
Jag blir så himla glad över att höra sånna här saker, att kända människor gör något bra för inte
bara sin egen del men för andras och i det här fallet djurens!
Hade jag haft råd skulle jag självklart köpa ett par från den kollektionen bara för att stötta och visa min tacksamhet!
De kommer kosta runt 1400 kr paret vilket egentligen inte är så farligt och en del av pengarna kommer att
gå till välgörenhet!

                                                     image347

                                                   Thanks Nathalie for this great cause =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0