Candy

Har haft lite taco/myskväll med kusinvitamin Emelie nu på kvällen, tittade på Crowned, PussyCatDolls
& slutet av en sjukt bra film med min älskade Heath Ledger.
Candy hette den; och fy farao så bra den va och jag satt typ och grät de 40 minuter vi såg!
Den var så hemskt  men jag satt som fängslad alltså!
Handlade om ett ungt par som var drogmissbrukare de levde ett vilt liv och blev bara mer och mer fast i skiten, de försökte otaliga gånger att bli rena men det misslyckades då Candy fick missfall i typ 5e månaden men var ändå tvungen att föda fram barnet, helt hemskt : S
Och att se Heath sådär verkligen nere i träsket, drogade, skakade, grät osv så grät jag bara mer och tänkte på hans sista tid i livet, han var ju junkie själv och att se honom sån, det var verkligen hjärtskärande!!
Jättebra film om man gillar sånna messed up filmer!


 

Usch känns nästan ofattbart att man aldrig kommer få se mer filmer från honom,
han var verkligen en jättebra skådespelare!
Jag kände inte honom så jag vet; men usch vad jag saknar honom : S
Vila I Frid Heath! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0