Gotta Go

Nu drar jag in till stan igen, men det har varit härligt som f'n att vara på landet!
I och för sej har jag bara varit här sen igår men det är alltid lika mysigt! =)

Jobbar inatt också, så nu ska jag väl bara hem och mata råttorna och kanske till och med busa lite med dom,
sen är det dax att gå till jobbet. 22-06 ikväll och 17-03 imorron!
Usch hatar verkligen att jobba fredagar; det är så pissigt tråkigt... speciellt den tiden det är verkligen heeela kvällen!
Men men ska väl inte klaga, har ju jobb varje fall!

På lördag så spelar Kent + Håkan Hellström i stan, så jag och the gangbang ska väl typ sätta oss utanför Strömsholmen och lyssna, vi är för snåla för att köpa biljetter, och så jättebra tyckler jag inte att de är heller så det räcker för mej!
Men vi ska varje fall festa gärnet, det behöver vi! Tequila-Race God damn it =P

Jaja nu måste jag verkligen springa till bussen, men vi hörs!
Puss Hej!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0