Härlig morgon!

Ja eller härlig eftermiddag kanske man ska säga?
Vaknade 13.47 haha kände att det var dax att kliva upp då =P
Gick ut och hängde upp lite tvätt på tvättlinan (tvätten blir så härlig när det får bli torkad utomhus)
Gick sen och hämtade posten+tidningen. När jag kom tillbaka upp på gården ser jag att vårat lilla körsbärsträd typ lyser rött, jag typ springer dit och börjar mumsa på de goda bären!
Gud så gott det är med mogna körsbär som man plockar direkt från trädet! Så det fick bli min frukost, hur mysigt som helst!
Älskar verklign landet, jag är en lanttjej in my heart!
Även fast jag älskar storstäder med mycket action så finns det nog inget som går upp mot att när man kliver av bussen här på landet och känner doften av... havre, blommor, gräs, hör hur höfläcktarna på en närliggande bondgård surrar inne i ladugårdarna! =)

Nu ska jag och mamma äta mat, det blir potatis, morötter. paprika, fetaost och solrosfrön som vi steker i ugnen, hur gott som helst och det är våran lilla specialleté då det inte är nån gubbe hemma!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0