hej på er!

vet ni vad jag längtar efter?
Jag längtar tills löning, för då ska jag o L&L beställa en resa till
ett soligt, varmt land med fina stränder och kul folk!
Fan vad jag längtar efter att få åka härifrån!
Visst; det är bara för en vecka men guud vad jag ska njuta!
Vi åker troligen runt 15-16-17 Augusti nångång! =)

Veckorna fram tills dess består av jobb,jobb,jobb...
har ju tagit mej lite vatten över huvud och har 2 jobb nu i sommar
och v30-31 så ska jag jobba dubblt på Skogaholms och Parken Zoo.. shit känner inte direkt för det
känner att jag lagt PZ bakom mej lite, finns inget för mej där längre, ingen utav de jag vill ha kvar finns där typ.. bara massa nya småfolk =/ men skitsamma får väl hoppas på att de veckorna går fort och så får jag tänka på att det blir lite extra pengar på kuppen också! 

fuck, har en ruggig huvudvärk just nu så jag ska nog gå ut och lägga mej på altan en stund!


åh! Detta skulle man ju inte säga nej till direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0