Jiddra inte med Zohan

Såg en annan film på bio för nån vecka sen med mina brudar L&L
Men tyvärr kan jag inte ge den samma lovsång som Mamma Mia =P
För det var bland det sämsta jag sett i filmväg, haha
Den var urlöjlig liksom allt var bara fööör mycket av allt så det slog liksom över, ingen charm
överhuvudtaget!
Inte nog med att jag somna de första typ 30 minuterna så ville jag bara gå ifrån salongen!
Nej FJANTSKIT säger jag bara =P
Man fick inte nånting av den liksom... neej så mitt tips är om du vill spara 80 kr ladda hem skiten eller
glöm i att se den alls!
=)


Kommentarer
Postat av: D

Men Mariah är ju med i filmen ;)

2008-07-17 @ 22:07:50
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0