Mamma Mia!

Var på bio häromdagen med bla Elli & Mikaela
Vi såg Mamma Mia och gosh vad bra den var!
Haha visst blev den lite cheezy ibland men den var verkligen jättekul!
Har ju bara sett musikalen på svenska förut och det sög ju rätt hårt
så jag tyckte den här var rätt mycket bättre!
Och det var så skönt att höra att de som sjöng inte var sådär asbra på att sjunga,
utan de var liksom männskliga om ni förstår vad jag menar!
Fast hon som spela Sofie (Amanda Seyfried) hon var riktigt bra!
haha i slutet fick den till och med apploder av hela biopubliken!

Och man känner sej verkligen svensk när man ser den, man typ hajar till
av en svensk flagga, svensk adress på kuvertet som Sofie skickar iväg och man kan alla ABBA låtar som man
gärna vill sjunga med i!
Hade jag sett den här när jag var i USA skulle jag ha varit helt salig =P

Ska kanske gå och se den med Mamma nångång för hon vill också
se den, så why not?
Men jag rekomenderar den verkligen om man vill se en skön, gungig och få sej ett par skratt
då ska man verkligen se Mamma Mia!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0