Framtiden?

Jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på lite lugn musik av
Tyler Hilton & Taylor Swift... skönt o lyssna på lite country ibland.
Har aldrig tyckt om countrymusik egentligen, men efter ett halvår i USA kan jag acceptera det
och faktiskt nu verkligen ryckas med i det =)

Sitter också och tänker en massa, om livet, framtiden och sånt jobbigt.
Liksom va fasen ska hända? När ska det hända?
Liksom vad har jag, vad gör jag nu?
Jag är 21 år jobbar som extraanställd på en brödfabrik. får olika löner varje månad och för
tillfället vet jag inte alls hur hösten ser ut iom alla uppsägningar på jobbet, vet inte ens om jag kommer att ha råd med att bo kvar i min lägenhet... det känns bara så tragiskt om man tittar på de närmsta i mitt liv så är:
en arbetsledare/chef på ett stort företag i stan och hon är snart 22 år,
en jobbar på kontoret På H&M's huvudlager hon är 20,
en är har barn tillsammans med sin största kärlek som hon också är förlovad med hon är 21.
Jag har inte ens ett körkort liksom, har aldrig haft råd till att skaffa ett...
Jag vill också ha lite stabilitet i mitt liv, en stabil inkomst som jag kan räkna med månad till månad, så jag kan spara så jag kan resa eller börja plugga.
Jag känner också att jag skulle behöva en pojkvän som jag kan bara vara bekväm med, ligga och mysa i soffan, pussas, kramas, höra nån säga "fan va fin du är" när man vaknar på morgonen då man ser som fulast ut med håret åt alla håll, rödflammig och allmänt asful, liksom få bekräftelsen att jag är den finaste i världen.
Jag känner att jag behöver närhet nu, jag är fan redo för det nu känner jag.. men när ska det hända o kommer det nånsin hända? Just nu känner jag mej bara sådär ful, hemsk, tråkig, tragisk, hopplös, värdelös människa, jag behöver känna mej betydelsefull och uppskattad!
Vill bara att det ska hända nått i mitt liv, just nu så känns det som att jag inte gör nått vettigt...
Jaja usch så jag skriver, det är fan farligt att tänka förmycket då man redan är trött oh hängig!
Fan, får skylla på det tråkiga vädret eller nått!

Livet är en gåta,
man blir till och lever sitt liv igen, igen.
Tiden går och går
plötsligt tar det slut, en tid
Men jag vet att jag älskar dig.

/Sandra the dramaqueen

Kommentarer
Postat av: din vän som älskar dig!

sandra.. jag förstår att du tänker på framtiden, det gör vi alla. jag vill bara att du ska veta att jag står bakom dig, finns alltid om det är något! glöm för fan inte det. löser det sig inte med pojkvän villa volvo vovve, så får vi ta och hänga ihop vi två, eller tre resten av livet! men allt komemr att bli bra, jag lovar

2008-07-09 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0