Sommar, Sommar, Sommar!

Äntligen får man väl säga!

Eller det var ju fint i början av Juni, sen gick det bara nerför tycker jag!
Regn och kallt, fy fasen. Men nu verkar värmen och solen äntligen återvänt!
Jag blir på bra humör direkt, jag vet att jag mått lite sisådär de senaste veckorna, men riktigta humörsvägningar
och jag ber om ursäkt till alla dom som blivit utsatta av PMS-Sandra :P
Men nu är Sandy tillbaka och mår bra, sålänge det är bra väder mår jag bra!

Vad har hänt mej den senaste tiden då?
Ja inte mycket kan jag väl påstå, är ledig om veckorna om jag inte jobbar extra vill säga.
Och helgerna består utav jobb och fest, haha en underbar kombination verkligen ; P

Helgerna är typ min höjdpunkt på veckan ändå, att få träffa mina underbara vänner, släppa loss, va mej själv!
I helgen tex så festa vi både fredag och lördag =)
I Fredags var vi på Raw ch såg bandet Renegade Five.. ett riktigt bra Karlstad-band!
Sen gick vi ner på stan och hängde och minga lite på Nybrogatan, sen blev det "efterfest" hos Erik haha
vi drack kaffe och tittade på gamla bilder på hans dator tills kl 6 på morgonen haha..
I Lördags så var jag först i Mariefred med familjen, Pappa sprang semesterloppet där..
På kvällen/natten så åkte jag ner på stan för att träffa Lina & Erik, där vi också stötta på Ante och Anton..
vi gick då och köpte mat sen gick vi hem till E igen... Killarna somna rätt snabbt i soffan medans jag och Lina satt och tittade på youtube, sen gick vi och la oss vi också!
Vakna på morgonen, gick och köpte frukost till oss och killarna, sen var vi där och åt godis och tittade på film och bara myste tills kl 16 på eftermiddagen! =)
Hur skönt som helst!

Jag har som sagt fått också hunnit få 2 st inneboende, mina råttor Ernie & Rusty!
Nu i helgen blir det att bara ta det lungt, är ledig på fredag så då ska jag, L&L gå och se på premieren av Fantomen i Parken Zoo, det är ju Linas pappa som är självaste Fantomen och min syster är med!
På Lördag blir det mys på playan (Sundbyholm) haha och sen mys utan alkohol på kvällen, haha vi behöver en paus nu!
 
Så nu ber vi om att det härliga vädret håller i sej resten av sommarn!
=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0