8 Juni!

Idag är det min födelsedag, jag blir hela 21 år! WOHOOO =P

Jag firade egentligen igår, hade lite kalas för några släktingar.
Det var mysigt, hade lite o käka och sen tårta såklart!
På kvällen sen åkte jag in till stan och hem till Lina.
Och när jag kommer dit får jag först stå och vänta utanför sen kom L&L
Först satte de en drink i handen på mej och sen åkte en ögonbindel på, sen ledde de mej
till uteplatsen på Linas gård och där hade de dukat upp jättefint!
Sen grillade och åt/drack vi jättegott, hur mysigt som helst!
Fick även en liten present och jag vet inte om jag ska berätta vad jag fick direkt haha men vi kan ju säga att han är döpt till
Simon!

Sen väldigt mycket senare gick vi ner på stan och festade loss på Nybron, så himla kul var det!
Träffade även Daniel där, haha så han var med och shakade ass med oss!
Nu är jag hemma hos Lina och vi har typ haft en liten efter get together med typ Linas ex och nån vän till honom!
Men som vanligt så är det jag som ger upp sängen för att det blir förtrångt och varmt, så just nu så sitter jag här vid datorn haha och klockan är halv 5 på morgonen och jag sitter och lyssnar på underbara Gavin! =)

Vet inte vad som händer imorron direkt men jag ska jobba kl 16.30! haha kul födelsedag va:p
men som sagt har ju firat redan så jag är nöjd!!

Puss Hej!!
=)

Kommentarer
Postat av: a-lex

meeh, hallå där?! glömde ju säga grattis i efterskott till dig på Tuna Park. visste ju att du hade fyllt. gaah, hur dum får man va? nåväl, grattis i efterskott. :)

2008-06-13 @ 12:59:05
URL: http://www.nogg.se/bootyshake

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0