Good Morgon!

Nu har jag sovit ett tag och det känns nice!
Har blivit alldeles förlite sömn den senaste veckan, usch har känt mej som en vandrande vålnad!
Haha inatt var jag verkligen lite vriden i tiden, jag satt här vid datorn tills 03.30 nångång och ändå tills dess fattade jag inte varör det inte var nå folk online på MSN, jag kände mej rätt ensam. Men sen kom jag på att klockan var ju mittinatten på en måndag så folk kanske sover? Haha så blir det när man jobbarnatt!


Jobbade ju extra igår på dagen, är ledig annars måndag-tisdag-onsdagar, men jag hade verkligen skitkul!
Jag och 2 tjejer till hade blivit inringda för att jobba extra och vårat jobb var att packa ner bröd i pappkartonger haha!
Det  var huuuur mycket bröd som helst och vi tröttna typ efter 3 travar var och började sätta ettiketer och plasta in pallarna med pappkartongerna istället, ett jobb som man absolut inte behöver vara 3 på egentligen, men som sagt var mycket roligare!
Men sen kom våran chef och ba "det är bra att ni gör detta, men ni vet väl att allt bröd ska vara uppackat innan ni går hem om 4 timmar?"
Jädrar vad stressade vi blev då. haha det var liksom hur mycket bröd som helst kvar då =P
Men sen kom lite andra arbetskamrater och hjälpte oss och vi hann precis bli klara med allt bröd tills kl 20!
Fast jag var den som plasta in skiten och åkte upp och ner för hissen till Kajen och ställde pallarna där, :P
Och jag gillar Kajen, haha det är där alla heta grabbs håller hus, och jag fick en del komplimanger för att jag ställde alla pallar så snyggt och prydligt! haha och jag var verkligen sämst med den där jävla trucken, men kul hade jag!


Men herregud vad jag pladdrar på, och vem bryr sej egentligen!
Nu ska jag äta frukost och titta på Greek!




Kommentarer
Postat av: Annie

Tack söta du! Men idag när jag såg klänningen i skyltfönstret på Gina Tricot så tyckte jag den såg så billig ut.. men men. Saknar dej! Har köpt söta Nike-skor till Flipp idag! Ska lägga upp bilder på bloggen sen. Vi kan väl ses nått nästa vecka? jag har lite mycket denna vecka. Ta hand om dej sötaste vän!

2008-06-17 @ 16:07:49
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0