Hey There!

Ojojoj vad jag känner mej seg och tråkig idag!
Somna rätt sent igår och sen vakna jag av typ värmeslag typ kl 6
gick upp och öppnade ett fönster och då blev det jätteskönt och mysigt i mitt rum, så jag somna om
som ett stock tills kl 13!
Haha ja är man natt människa så är man, det värsta är ju att man sover bort dagarna istället... och solen!
Men ska strax gå och hämta tidningen, sen ska jag sätta mej ute och läsa sen, och sen är det
dax att få lite tan tror jag minsann!

Ska försöka få en klipptid tills imorron också, för mitt hår ser verkligen ut som en risbuske just nu! haha
not so nice liksom =P
Och så vill man ju vara fin inför Gavin också, haha för han lär ju titta på mej hela tiden =P

Nej ut var det ju!
Ses =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0