I had a bad day!

Ja igår var en riktig skitdag!

Det började med att Lina skickade ett sms om att hon inte kunde se fotbollen med mej
för att hon var sjuk, och jag som hade varit aspepp på det, men självklart förstod jag haha!

På eftermiddagen pratade jag med Sabrina, en aupair kompis från Stroudsburg,
vi snacka om att jag saknar USA och att hon snart ska åka hem till tyskland igen efcter 17 månader etc etc
jag fråga lite om hon träffat min ersättare och hon sa att de haft några playdates med barnen!
och jag kände genast den där kniven i magen då jag tänker på Olivia & Annika, jag hade en sån bitterljuv realation till dom men nu så här efteråt så kan jag sakna dom otroligt mycket. Och sen säger Sabrina "did you know that the mum is pregnant again?"
Hon menade alltså att Vicki - min hostmom är gravid igen!!!!
Jag fick en chock och typ ville gråta, varför har Vicki inte berättat det för mej då vi har mailat varandra!
fy fan jag känner mej så ledsen och typ sårad för att hon inte sagt nått!
För jag och Vicki diskuterade det många gånger angående om hon och Mike skulle skaffa mer barn!
Jag skickade varje fall iväg ett mail till henne och fråga!
Hon har inte svarat än, vet inte ens om hon kommer svara men jag vill veta!
Men en sak som jag blev lite glad över är att de ska inte skaffa nån ny Au Pair efter att Bronwyn åker tillbaka till SA i Augusti, och det känns faktiskt väldigt bra =P

Sen på kvällen åkte jag hem till Linnéa och vi tittade på fotbollen varje fall, utan Sverige tröjorna för vi tänkte att det här vinner vi lätt, meeeen som alla vet by now är att vi TOK-FÖRLORA mot freaking Ryssland!
Jag var så arg att det inte fanns ord till det!
Vi var verkligen skitkassa och Ryssland playa oss totalt!

Vid 24-tiden var det att gå till jobbet, kändes tungt för jag var verkligen ofixad och verkligen asful men jag pallade inte att hålla på att snygga till mej för att jobba 6 timmar mitt i natten!

Liksom jag var verkligen inte på nått glatt humör igår, usch!
Imorron är det varje fall midsommar och jag hoppas och tror att det kommer bli en
kul dag/kväll!
Puss



Kommentarer
Postat av: Anneli

Men åhh, är Vicki gravid?? Oj oj.. vilken nyhet! Hoppas att hon svarar på ditt mejl snart. Hoppas du haft/har en bra midsommar, vår har varit okej. Just nu är jag dock såå rastlös och vill åka och hitta på nått men det vill inte Martin, så vi får väl tråka här hemma! Puss på dej, hoppas vi ses snart!

2008-06-21 @ 14:53:20
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Elli

Så kul att du ringde mig har verkligen saknat oss ujuj. kommer hem imorn men jobbar inte förrän på fredag (bytte till din tid) skit att vi aldrig ses. puss rings

2008-06-23 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0