I'm like a star

ja jag är faktiskt som en stjärna,har till och med taggat med med en stjärna!
Liksom stjärnor är uppe på nätterna, då är de klara, blinkar och vakna!
På dagarna är de borta för då sover de... precis som jag!
Jag är vaken på nätterna och sover på dagarna, även då jag är ledig!
Lite tråkigt för det finns inte mycket och göra på nätterna när man är alldeles ensam!

Det går inge bra på TV, alla ens kompisar på msn är utloggade för att de sover, så vad ska man hitta på?
Tänkte först åka hem till landet nu ikväll men sket i det, orkade aldrig gå till bussen :P
Men imorron åker jag nog tillbaka fast det blir kanske inte förens kvällen.. måste göra lite ärenden på stan imorron.
Måste först och främst hämta upp mina linser på Synoptik, sen ska jag nog kika i lite affärer efter nått snyggt!
Och sen tror jag att jag måste till Solfuxen och få lite fakebränna, kan inte se så här blek och tråkig ut!

Jaaaha vad ska man hitta på nu då?
Äsch katterna ser lite uttråkade ut, ska nog leka lite med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0