Kattvakt hos syrran

Ja nu sitter jag hemma hos min syrra och tråkar!
Är kattvakt åt hennes knasiga katter Hugo & Seven haha, tokstollar det är vad dom är!
Hugo tex han älskar vatten, sitter jämt på diskbänken eller vid handfatet i badrummet och vill att man ska starta vattnet från kranen så han kan dyka under eller sprätta omkring haha, och Seven hon älskar att aportera små bollar och liknande!

Har varit rätt så sur på min familj annars, för Mamma, Pappa, Caroline & hennes pojkvän Ante åkte till sommarstugan i Småland igår och jag lovade visserligen Carro att jag skulle vara här under tiden hos katterna, men då visste jag inte att mina katter på landet skulle bli ensamma, och när jag sa det till henne lät det "aja men skit i det då, men då kan inte vi åka och det här blir den enda semestern vi får" Så nu sitter jag här varje fall..
och sen är jag sur över att mamma och dom inte ens fråga om jag kanske ville följa med ner till stugan! Och när jag sa det till mamma att jag var typ ledsen över det så sa hon "ja men du brukar ju aldrig vilja åka med"
Åh jag är så förbannat trött på att dom jämt ska ta mej förgivet, att de kan inte ens kan fråga mej bara för att jag inte kunnat åka med ner för jag jobbar konstant 5 somrar i rad nu, men den här gången kunde jag faktiskt åka med för jag är ledig från jobbet de här dagarna och jag skulle också behöva att få komma ifrån ett tag!
Åh blir riktigt ledsen faktiskt!

Men lite gladare blev jag när jag såg min lön som sätts in på mitt konto imorron, haha känns riktigt nice faktikst =)
Har varje fall råd med att åka till Rhodos v34 ; )

Nej nu ska jag sluta sura ch typ göra nått och äta eller nått!
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, vännen! Förstår om du känner dej ledsen :( Kul med lön iallafall! Jag är tyvärr uppbokad onsdag och torsdag, men har inget spec. på fredag, hur ser fredag ut för dej? Puss och jag misstänker lite lite vem asshole är..

2008-06-24 @ 17:53:58
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0