midnatt råder..

tyst det är i husen, tyyyst ii husen!

Haha aanyway så sitter jag här med en kopp SkymningsTé, det där röda téet jag snackat om förut!
Mycket gott är det och man bli faktiskt lite mer sömnig utav det än vanligt té, det innerhåller ju inge koffein det är nog därför ;)

Imorron ska jag ju till ElStockholmo, åker med 14 tåget och ska träffa Emelie vid 15 tiden på stationen, sen tänkte vi gå på stan och lite sånt innan, eller typ sätta oss på nått fik och sitta där och glassa ett par timmar innan vi beger oss mot Berns!
Åh det ska bli så kul, är verkligen tok peppad för att få se Gavin!
På torsdag blir det en dag till på stan, och lite mer shopping antar jag =)
Sen måste jag hem innan 22 varje fall för då börjar jag jobba mitt shift för natten!

Ska strax gå upp och lägga mej i sängen och se på Ghost Whisperer, hehe det är ju så bra!
God Natt på er allihopa, vi hörs på typ lördag då jag ska mitt födelsedagskalas för släkten här hemma!
Puss På Er!


Kommentarer
Postat av: Elli

Har undrat hela dagen hur din dag i sthlm varit. vad roligt att se gavin, riktit värt! grattis i förskott! mitt nr är 0704605796 :) puss ses hörs (vara nääära din M idag plus att min var där med-toppen-natt! :P)

2008-06-05 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0