Mobiler är skit!

Åh vad jag är trött på mobiltelefoner just nu!
Min älskade fina Sony Ericson W580i gick ju sönder för ett par veckor sen,
sen dess har jag haft min gamla söta rosa Nokia 6111 eller vad den nu heter,
men nu gick den också sönder.. BAJS är ungefär det ordet jag använde då den också kola vippen!
Så mamma erbjöd sej sin gamla Nokia, men den är ju hel konstig och alla mina nr försvann
så jag bytte igen till min jättegammla lilla Samsung haha! Den köpte jag typ när jag skulle börja på gymnasiet tror jag.
Liten och söt är den, men det fattas fortfarande en massa nummer, så om nu smsar mej får ni jättegärna skriva vem det är ifrån haha, annars har jag ingenaning =P

Men nu är jag alltså på jakt efter en ny mobil, woohoo, det måste vara en musikmobil
och helst med en bra kamera också! Nu ska jag titta runt lite på nätet efter nån fining!


massa mobiler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0