My So Called Life

Nu ska jag äta frukost och titta på mitt favorit program sen låååång tid tillbaka.
Kommer ni ihåg serien Mitt Så Kallade Liv? Den gick på Tv4 först tror jag, sen kom dne på Svt typ runt -95 kanske.
Varje fall jag var som besatt i den serien och var döö kär i Jordan Catalano som spelades av Jared Leto.. ni vet killen som nu sjunger i 30 Seconds to Mars.
Jag spelade in dom och hade dom på vhsband, kunde titta på avsnittet om och om igen.
Tror jag tillslut kunde var enda replik i alla 19 avsnitt =)

Varje fall så har jag den nu på datorn och ska se några avsnitt nu innan jag måste åka till jobbet!


Hela gänget i Mitt Så Kallade Liv!
 


Jared Leto och hans bror som då spelade bästa kompisar i serien och
som nu spelar i 30 Seconds to Mars ihop!


Kommentarer
Postat av: Elli

Åh minnen! Älskade Claire Danes i den rollen. Natten har blivit min tid också. Saknar dig, och btw, han är så gammal som jag trodde! :)

2008-06-26 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0