Onsdag eftermiddag

Är fortfarande hos syrran och umgås med hennes katter.
Det går bra men jag börjar bli sjukt uttråkad.
Funderar på att traska över hem till mej och typ duscha och byta kläder och lite sånt för att senare åka hem till landet!
Det är nästan lite jobbigt att vara ledig 3 dagar på raken så här, men samtidigt jävligt skönt, men jag hatar ändå att jag jobbar 17-03 varje jävla fredag hela sommaren, fast har ju gått på det schemat i 4 veckor snart så då är det snart bara 6 veckor kvar!
Men efter det vet jag ju inte hur det blir med jobb, får jag ett nytt schema, får jag vara kvar i höst?
Ja en sak som är säker är att jag måste spara min pengar nu!
Åh löning idag också ju, en niiiceig lön kan jag tala om, mer än vad jag haft förut + att jag sparat väldigt mcyket från min förra lön, så nu känner jag mej rik helt plötsligt =)

Mina planer med att gå ner till stan idag gick upp i rök, sov tills kl 14 och då det kände jag inte ett dugg för att
fixa iordning mej, gå på stan ensam och sånt så jag sket i det helt enkelt,
Tar det på fredag tror jag, för då ska (om jag fått ledigt) och dom andra gå och se Renegade Five på Raw!
Kan bara en låt men den är grym så det ska bli riktigt kul =)

 Renegade Five - Running in your veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0