Oväntat besök

Gud vad gott det är med rabarber!
Fick ett oväntat besök utav Eva, P-O & Niklas nyss haha!
Jag låg typ och halvsov i soffan i typ bara bikini och blev lite förvånad när just de dök upp!
Eva är en utav mammas bästa vänner och har även varit som min extra mamma under min uppväxt, PO är hennes
kille och Niklas har varit som min storebror/bästa vän sen jag var liten!
Haha vi gjorde allt ihop han och jag haha ja mycket minnen finns det med familjen Carlström-Biller!
Men på senaste år har jag tyvärr inte sett mycket av Niklas alls.. men alltid lika kul och säga hej när man väl ses!
Haha men man såg på honom att han inte riktigt kunde titta på sin lilla syster som bara stod i bikini, haha stackarn!

Varje fall så skulle de hämta våra gamla altan plattor för att fixa upp dom och göra en egen liten uteplats där hemma, de har nämligen precis flyttat ut till landet de också!
Prata lite med Eva medans killarna bar in allt i bilen, mycket trevligt Eva är så fin tycker jag!
Visade henne tatueringen och hon bara "men lilla bebisen, du som bara är 1 år och somnar i min famn, och piercing i naveln har du också!" haha hon har nog missat att jag faktiskt fyller 21 om ett par dagar =P

Jag bjöd dom på mitt lilla kalas jag ska ha på lördag, får väl se om de dyker upp!
Hon kom med en massa rabarberstänger också, hur gott som helst så nu sitter jag och käkar det!
ÅH jag vill ha rabarbersaft, kanske jag ska göra imorron!
=)

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0