Sommar, Sommar & Sol!

FYY FAAN va härligt väder det är nu!
Love the sun!
=)

har legat ute nu sne stund men var tvungen att gå in för att hämta en kall Loka Hallon! hehe
de senaste dagarna har jag väl träffat vänner och jobbat, duktigt va?!
Träffa Annie & Filippa på stan i fredags, var i Rothoffs och lekte, haha Filippa är så söt och väldigt kul och leka med måste jag säga, men blir som ett barn på nytt när man gungar och lekar i minatyr hus =P
Sen bar det av till jobbet, inte så kul att jobba en fredagsnatt men det är bara att jag vänjer mej för jag är scema lagd nu, 17-03 varje fredag i 10 veckor, känns det kul eller? nej faktiskt inte men vad ska man göra?
det är väl bara att bita i det där sura äpplet and get over it!
Har ju hela lördagen ledigt, och då kan jag leka =P

Var på fest i lördags btw, en vän till oss hade inflyttningsfest och det var en hel del människor där, haha 2 utav dom var mina grannar, haha jag har sagt det förut men faan va Eskilstuna är litet ibland =P
Men det var faktiskt en rätt skön fest, jag L&L kan ju göra vilken tråkfest som helst till ett hejdundranade party, eller hur?
Haha mycket fotande blev det fan också, hmm och vissa vet jag inte om jag vill att de ska komma ut , även fast det var rätt sött  ;) hahaha

En kul sommar kan det ju bli ändå =)
Nä nu ska jag återgå till min plats i solen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0