Weird way to kick me when I'm down

De senaste 2 dagarna har jag mått lite dåligt, har känt mej grymt nere, sur på min familj och ledsen
över att jag skulle missa en grej på fredag med gänget pga jobbet(som det nu ser ut som att jag kan hänga med på btw).
Jag har varje fall inte mått så bra och liksom känt att jag börjar hamna i nån jävla svacka!
Anyway, hela den här dagen har varit skit som sagt och sen nyss för nån timme sen då jag låg och tittade på Stardust och kände mej något bättre så får jag ett jävla sms och det lyder så här...
"...even the biggest stars sometimes fades..."
Grejen är att jag vet inte vart den människan fick luft ifrån, om det var menat mot mej ens, om det var nån jävla pik av nått slag, vilket jag tror att det är!
Jag tog det på ett sett som om att den människan är borta från mitt liv från och med nu.. och vet ni vad?
I COULD CARE LESS!

Jag har inte hört från denna människa på aslänge och I don't even care, seriously äntligen betyder inte den människan ett squat for me anymore! Jag behöver inge sånt folk längre, jag har vänner som bryr sej om mej, ett helt gäng faktiskt...
ett gäng som man kan festa ihop med, somna i samma säng som för att sen vakna upp med håret åt alla håll, sminket utkletat och sen ligga och titta på Disney Channel och garva tillsammans åt Kalle Anka!

Men tack, tack för att sparka på mej när jag redan ligger ner.. allt känns genast mycket bättre, idiot!


Kommentarer
Postat av: Annie

Men nej! Vem skickade det dumma sms:et?! Hoppas du mår bättre snart, och vi måste ses! Puss

2008-06-24 @ 10:44:40
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Elli

Du kan hitta på ngt på fredag, men seriöst, mycket till liv när man skickar ett sådant sms? I mina ögon så löd det mer; hej, jag vill ha kontakt så jag skriver ngt "smart och stort" och hoppas att du svarar och tänker på mig. men MEN! och svackor har vi alla, men har man sina vänner och sitt eget sikte på bra saker så brukar allt lösa sig (du brukar ju peppa mig och när du är lycklig så skiner hela du sådeså)

2008-06-24 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0