back home

Nu är jag hemma på landet igen efter en tur till stan.
Jag träffade Annie som jag skrev om förut, vi tog bussen till Tuna Park för det var på tok för kallt för att gå ut dit!
Vi luncha sen gick vi lite i affärer, jag köpte ett linne från Gina som jag ska ha imorron tror jag, riktigt coolt var det, sen ett nagelack som ska göra naglarna fina, I hope!

Sen kom Martin med finaste Filippa och vi sprang omkring med henne, och sen helt plötsligt blev det brandalarm, så en röst hördes och sa att alla var tvungna att utrymma för det var en brand!
OK tänkte vi och gick självklart ut, jag blev orolig för alla djuren i djuraffärn jag! haha
Brandkårn kom men det var nog inget som hänt för de åkte efter typ 20 min och man fick gå in igen, men under tiden det var stängt så hann vi gå in på Skopunkten som ligger precis brevid och där inne var ju halva TunaPark haha, men när vi gick därifrån fick också 3 par skor följa med mej =) det var 3 par tygskor jättesöta, men det lär ju ta ett tag innan jag kan ha dom men skit samma!

Tog sen bussen tillbaka in till stan igen för att vänta på bussen!
Det var en jättetrevlig dag med världens bästa Annie och Filippa haha sötare tjej får man nog leta efter jävligt länge ;)




Annie & Filippa - Den här bilden är ett par veckor gammal men väldigt söt =)image520

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, supernice att träffa dej! Hoppas vi kan ses snart igen oh jag vill ju med shoppa! Hade inte humöret för det i fredags verkade det som :p Nu ska jag sätta mej en stund med hemtentan.. kul! Puss

2008-03-23 @ 11:25:27
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0