bloggdesign hjÄlp!!!

fyy fan vad jag hatar att hålla på att "designa" bloggen.
eller jag tyckte det skulle bli ett ganska kul projekt, men det gick åt helvete...
har suttit framför Photoshop och svurit i flera timmar och jag fick inte ut nånting utav det!

Tycker nog att det var snyggare förut men just nu orkar jag inte bry mej, och min visningsbild är åt skogen också.
försökte göra den smalare så den inte sticker ut så där men det går ju inte! Så just nu är bloggen väldigt kaos men jag orkar verkligen inte göra mer nu... men om det finns nån vänlig själ där ute som är grym på att göra designs så snälla hör av er till mej, för jag vill verkligen ha en snygg blogg som är mej, förstår ni?
Fast headern blev rätt bra för att vara första gången jag försökte göra den.. ajaaa

Jaja orkar inte mer nu, så jag drar nog ett avnitt till av Gilmore Girls.
Ska nog ta och fixa mej lite thé också så mina nerver lugnar sej lite haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0