finaste

guud så fint det här är, brukar lyssna på den här när jag är lite smådeppig.
liksom det är så, så... jag vet inte hur jag ska beskriva det men det känns som om hjärtat vriders sig hee
neej, men Titanic är den bästa filmen som någonsin gjorts och jag kan se den hur många gånger som helst, och jag tror till och med att jag kan alla repliker i hela filmen från början till slut.
Hade ju en Titanic period där i typ 2an på gymnasiet, såg den varje dag på sommarlovet!



Men erkänn att det här berör!



Och så hela denna
Rose & Jack historien är ju så vacker och yet again hjärtskärande.

-"You are so stupid, Why did you do that huh? You are so stupid Rose, why did you do that, why?
-"You jump, I jump right?
-"Right"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0