Gilmore Girls marathon

I och med att manpower hatar mej och inte ger mej jobb i tid så sitter jag och har ett underbart
Gilmore Girls marathon.
Jag kör igenom säsong 7, usch jag får lite panik varje gång jag tänker på säsong 7
för att jag vet att det är över sen no more liksom!
Usch saknar det sjuukt mycket, men jag har hört (kommer ej ihåg vart) att det kanske ska komma en Gilmore Girls the movie! Jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir så!
Man tröttnar liksom aldrig på dessa tjejer, jag har sett det från starten och det var typ 8 år sen och jag totally loves it still!


image473

Anyway, nu ska jag fortsätta.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Dessan

Hej snygging!
Vad är det som sker? Varför inga jobb? Blir galen!

2008-03-11 @ 14:46:46
URL: http://dessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0