Good Charlotte 4 April =)

guuuud så kul det kommer att bli!
Jag, de två LL:en och Anita har nu bokat biljetter till Good Charlotte konserten den 4 april!
Annie jag vet att du också ville följa med, och erbjudandet kvarstår! 
Vore askul om du kom med ju :D

Har varit asseg och tråkig hela dagen efter helgens galna bravader..
usch och fick bilderna från Anita också, och herrgud det var fan som "En annan del av Eskilstuna 2"
Jag säger då det! :P

Bilder från Neverstore kvällen, tagna av Anita (Berg) :P



Kommentarer
Postat av: Ab

SJUKT TAGGAD :D Vi får ju prata om de mer på jobbet haha

2008-03-11 @ 10:05:32
Postat av: Ab

Försvann min kommentar innan? Men de ska ialf bli sjuukt kul :D

2008-03-11 @ 12:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0