Good Morning!

Det är ju självaste Långfredagen idag!
När man var liten var den här dagen väääärldens tråkigaste dag, man fick typ inte göra nånting!
I och med att våran familj och släkt är frikyrkliga så tog man verkligen vara på den här dagen för eftertanke osv!
Det är ju ändå den här dagen Jesus offrade sej själv för oss människor! hmm äääsch han återupplevde ju!

Men nuförtiden så är ju affärer och sånt öppet ändå, så det ska jag ta vara på.
Ska in och träffa Annielove nu, får se om vi åker till Tuna men tror det, skulle vara skönt med lite shopping även fast jag inte har råd! men men ibland måste man få skämma bort sej själv tycker jag!
Måste varje fall köpa nått för mina naglar, för sen jag började på Hm & Skoga så är de helt förstörda, förut hade jag jättestarka naglar som man inte kunde rubba, nu är de helt mjuka och de flikar sej, uuusch det är så fult och jag är ju den som alltid har tagit väl hand om mina naglar!
Tror jag ska köpa B-vitamintabletter också, för då blir naglarna mer hållbara och håret blir finare också, så två flugor i en smäll liksom! Det skadar väl inte!

Jaja ska gå och fixa mej nu. men vi hörs sen!


Ska träffa denna brutta idag! =)
image519


Kommentarer
Postat av: Annie

Haha, vilken lycka att rida på den där gummiponnyn! Den är så fin :) Ses snart och JA jag röstar för tuna park också!

2008-03-21 @ 12:06:37
URL: http://annie87.blogg.se
Postat av: Dessan

Miracle nails eller sally hansen är som medicin för naglarna :)
Ses imorgon!
Puss

2008-03-21 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0