Hårfärgning på G!

haha jag var ju hos frissan och färga håret och hade mej i veckan.
1000kr gick hela kalaset på och jag tyckte inte om det, så nu är jag hemma hos Lina och har ny hårfärg i håret =)
Blev ju typ ljusröd/blond/koppar färg! Nu ska det bli kasanj =)
Lina har också färg i skallen, och hon ska få lite mer slingor, haha och så kunde inte Linnéa hålla sej heller, så nu ka hon bli brunhårig istället för det svarta som hon har just nu!

Igår var det party för fulla muggar som gällde, vi såg Neverstore som spela på Raw, aaaas bra var det!
Men förfesten var hemma hos Lina, det var jag, lina, linnéa och anita och sen var det 4 killkompisar till Lina!
Goa killar hela bunten!
Vi drack och hade oss och det var askul, man kände sej väldigt avslappnad med dom!
Sen hände en annan liten incident, som jag faktiskt tycker kommer bli rätt skönt, idot säger jag bara, skönt att slippa se dej mer!

Nu är det dax att skölja håret på Lina
Men vill ni se bilder sen igår, kan ni gå in på Anitas bilddagbok!
Blir fest ikväll med, vet dock inte med vilka fler än LL just nu, men det löser sej nog och vi kommer att ha askul själva!

Kommentarer
Postat av: Elli

Sofia kommer hem snaaart! Wihoo. Så du kysstes med A Börstell 88 från Lundby? Nice, måste ses ngn da. Är i sthlm nu med B, vad det nu leder till :P Ska til cosmonova snart ring i näst nästa vecka som senast ok? puss

2008-03-09 @ 12:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0