Hej Hopp!

Sitter och lyssnar på underbara Beatles nu.. har blivit inspererad av
American Idol 2008 för där har de haft Beatles tema 2 veckor i rad nu!
Så jag har fixat mej ett par av deras album och sitter nu och rockar loss!

Annars har daget betsått av att se på TV-serier typ.. nörd I know!
Men ska jobba nu ons,tors,fre,lör, sön på Skogaholm. 
Jag ringde imorse och fick de dagarna, det är iprincip bara natt och kvällar men det gillar ju jag så det är inga problem, och det ger mer pengar också då det är ob och jag har jobbat så sjukt lite i Mars så jag behöver verkligen det!

Och så har jag börjat med en ny grej, för jag MÅSTE verkligen gå ner i vikt nu tills i sommar, så nu varje gång jag känner att jag vill äta nått sött eller småäta så tar jag mej en kopp thé istället!
Det kan man ju dricka mycket av och det är ju bra med vätska också, så nu ska jag börja min thédiet igen som jag provade lite i höstas, och det funkar faktiskt!
Ge mej ett lycka till nu för fasen! Ska också börja träna lite hemma, som jag gjorde på sommar06 då gick jag ner 7 kg på sommarn och faaan det ska jag göra nu med!!! So wish me luck!

image542

Ha en bra kväll nu allesammans!!

/ Sandy



Kommentarer
Postat av: Danny boy

Ja lycka till då=)
kände mig inspererad av dig så jag ska börja gå 7km varje dag!
Greek va underbart bra :D

Kram

2008-03-26 @ 09:13:42
URL: http://elizabethgeorge.blogspot.com
Postat av: Annie

Men sötis, 7 kg är hur mkt som helst!! Jag som gått upp 2.5 kg nu vill visserligen också gå ber, men skulle nöka mej med typ 3-4 kg till sommaren. Men svårt att bli nöjd med vikten!! Blä! Saknar dej, men vi kanske kan ses nått nästa vecka :)
Puss

2008-03-26 @ 13:06:38
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0