Hur ska jag ha håret??

uscha känner mej inte på topp idag alltså =(
har ont i huvet, täppt i näsan och ont i ryggen.. vet inte vart det kommer ifrån men så är det!
Känner mej rätt uttråkad också, har verkligen inte gjort ett skit idag.. bara suttit här framför datorn och kollat på film och AI typ.

Och så har jag inte fått nått jobb den här veckan heller, om jag inte hör nått från Manpower innan onsdag så ringer jag Skogaholm och kollar. Men innan dess ska jag försöka att bli bättre, för om jag jobbar nu kanske det bara blir ännu värre, jaja nog om det.

Ska ju till frissan imorron också fixa håret :D
Det ska klippas, färgas och slingas, asroligt ska det bli och jag kommer visa henne 2 förslag på hur jag vill göra.
Vet dock inte vilken frisyr jag vill ha blir nog bara som vanligt.

image441 
Vill ha den här färgen på håret som Rachel har, tycker den är jättefin.


Sen tycker jag att Lindsey i OTH har fin färg, den där koppar/ljusbruna med ljusa slingor tycker jag är jättefin!

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0