Jag är käääär =)

Och den lycklige är Tyler Hilton!
Visserligen har jag varit väldigt förtjust i honom sen första gången jag såg honom spela Chris Keller i One Tree Hill.
Och jag har hans skiva och jag läst hans blogg på myspace i ett år nu tror jag!
(hans blogg är lätt den bästa kändis bloggen ever, sitter och garvar hela tiden när jag läser)
och jag är inne på hans youtube i jämna mellan rum för han  gör videoupdates rätt ofta!
Han är så genuin och verkar vara en underbar människa som verkligen bryr sej!
Och så sjunger ju han så sjuuukt bra, hans hesa röst alltså, jag smälter när jag hör den, jag får en härlig känsla i magen varje gång haha!
Så ja jag är kär nu =P

Den här videon är så himla rolig och jag blir så glad! =) haha



Om jag skulle möta Tyler Hilton i en hiss, som också står med en gitarr och sjunger skulle jag inte
vara sådär lugn som de människorna är varje fall, jag skulle inte kunna sluta titta!

Nu är det thé dags!
Go Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0