long time ago...

det känns som det är en evighet sen jag bloggade sist, fast egentligen var det ju i lördags men anyway!
Har jobbat nu ett tag igen, det känns skönt, det är ju liksom inget man tar för givet längre, då det blir minde o mindre jobb. Känns tråkigt och oerhört stressigt, liksom jag har månde ett hem och räkningar att betarla, jag har inte råd med det här!
Jag får väl helt enkelt börja söka nya jobb, men just nu tycker jag om både jobben faktiskt!
Ska jobba inatt varje fall, Skoga ringde och behövde hjälp så självklart kommer jag :P

Det är ju Påsk nu också, det tycker jag är så himla mysigt, fast det var ju en rätt hemsk tid om man ska se tillbaka då Jesus levde. Men åh jag tänker på Jesus Christ nu vid Påsk, det var det roligaste jag gjort (nästan) jag älskade verkligen att vara med i en storproduktion, och sjunga och sånt!
Nästa produktion nu är ju Showboat som jag inte får vara med i!
Bara för att jag inte är med i en kör och så får jag inte vara med, men jag blir förbannad för jag vet att det är många som har lyckats slinka in varje fall och är med, då kan väl jag få vara med, det är ändå min farfar som har ordnat skiten!
Aja ska inte tänka på det här nu för jag blir bara förbannad!

I helgen blir det ferre varje fall, förfest hos Lina som vanligt och se tror jag att vi ska dra ut på Nybron, haha nästan hela familjen från HM ska ut så det kommer bli askul, fast jag undrar hur der kommer bli? Vi beter ju oss redan som en jävla hönsgård då vi träffas, hur kommer vi då blir då vi druckigt :P haha ja det får tiden utvisa helt enkelt!

Nää nu ska jag se på lite OTH =) take care!

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Heej! Hoppas du fick mitt sms igår, vill så härna ses på fredag och shoppa o fika typ på tuna park, snälla snälla?! Miss ya!

2008-03-19 @ 13:52:43
URL: http://annnie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0