misery loves me

mmm det är nog titeln om mitt liv :P haha
bra låt är det varje fall.. måste ju börja hård träna Good Charlotte låtar nu, konserten är ju om 2 veckor för sjutton :)
Fast så hårt behöver jag inte träna i och med att jag kan nästan varenda låt utantill hihi ska bli sååå kul!

Det blev en fartfylld kväll igår med, haha kan vi inte ta det lungt nån helg? :P ha lite myskvällar i ett par veckor nu kanske? hehe
Vi var hemma hos Lina (som vanligt) anita och grabbarna kom över också och vi börja festa!
Lina och grabbarna sket i att gå ut, men jag Linnéa och Anita drog ner på Nybron och måste få glänsa med att vi inte ens behövde visa leg, och det är 25 årsgräns på lördagar, men vi gled bara in =)
Vi var väl där i en kvart eller nått sånt, sen drog vi till Lotus, men där var det ju kööö och det var iskallt ute så vi gick och köpte mat och sen drog vi hem till Lina igen.
Jag var helt avdomnad när vi väl var framme, sheeet va kallt det var!
Våren vart tog du vägen liksom?
Det sluta väl med att vi låg i sängen och trängdes igen, jag tror det är dags att Lina skaffar en bredare säng om vi ska hålla på så här varje helg haha!

Men just ja, jag tog ju Linas hemnyckel då innan vi drog ner på stan och sen när jag drog hem på förmiddagen idag, jo vad fick inte följa med då? Jo linas förbanande nyckel! hade helt och hållet glömt att jag hade dne, som tur är har hon extra nycklar men jag lovar att jag ska ta hand om den väl och återlämna den i veckan! =)
Sen jag kom hem hit så har jag sovit, tittat på Stinsen Brinner på DVD och Remember the Titans och holy vad bra film det var, blev så rörd och hade tårar i ögona hela tiden!

image522 &   image523


Yeah yeah nu ska jag väl ta o hitta på nått annat!
see Ya


Kommentarer
Postat av: Ab

haha du är bara nöjd för att jag inte ska äta djur! men jag ska fortfarande äta fiskar o kycklingar :P

2008-03-24 @ 18:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0