... morgon?

Hmm jag ville inte sätta ett God för morgon idag!
För det första suger självklart vädret idag, efter flera dagar med sol och vår, men bara för att man är ledig och så hitta på saker är det grått och regnigt!
Och sen kom jag på att jag glömt min precious sminkväska hemma hos mej i stan, så jag kommer se ut som jag vet inte vad när jag ska träffa Daniel på stan, vi ska äta på waynes och där ska ju alla vara så jävla snygga hela tiden! och jag kommer se ut som ett ass, och inte nog med det så har jag glömt min bortse hos Linnéa också så mitt hår ser ut som hej kom och hjälp mej, och här hemma hittar jag inte ens en liten sketen kam jag kan borta igenom håret med!
Så ja, jag kommer se ut som en jävla uteliggare ungefär.. så Nej det är definitivt ingen GOD morgon!

Nej blä nu ska jag väl försöka ta och fixa mej så gott det går varje fall, fast det ser jäävligt mörkt ut nu, skit samma om vädret sucks then I can suck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0