mystiska rivsår!

Hej på er!

Hoppade precis ur duschen, och vet ni vad jag upptäckte?
Jag har stora rivsår på ryggen, eller vid skuldran ungefär.. jag vet inte vart jag fått dom ifrån?
Det ser ut som en hel hand, liksom som man ser att det är en hand som varit där och rivit varje fall.
För om jag liksom kramar mej sjäv så hamnar min hand och mina fingrar precis där och de är precis min hans stolik på såret också, men asskumt, så jag ligger och kramar om mej själv i sömnen och rivser upp stora sår samtidigt? WTF?

jag tog faktiskt kort på det för jag måste visa...
  

tycker det är skitskumt varje fall, ska fan börja filma mej om nätterna, för det händer alltid så mycket skumma saker just på nätterna när jag sover, för antingen finns det spöken i min lägenhet, eller så håller jag på och går omkring om nätterna!

Fick feber igår kväll och somna som en stock.
 Och  idag kände jag mej bättre, men så när jag står där i duschen så kände jag att febern var tillbaka och jag hade så rätt. Men jag ska ta mej några alvedon för jag ska ju till frissan alldeles strax och bli fin i håret förhoppningsvis!



Fick lite jobb den här veckan varje fall, på Skogaholm, Onsdag kväll, torsdag eftermiddag och söndag på dagen, alla var på de tråkigaste linjerna enligt mej, men vad gör man inte för lite cash!
Jaja ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0