Patrick Swayze döende!

Jag som varit helt besatt idag, och tittat på Dirty Dancing 2 ggr och lyssnat på soundtracket heela dagen och bara drägglat över Patrick Swayze.
Visst han kanske inte är lika het som han var för 21 år sen, men han är bara 55 år och lider av cancer och kommer bara leva i ett par månader/veckor till =(
This is soooo sad!
Det är någon slags cancer i magen om jag förstått det rätt, och tydligen har det redan spridit sej och de kan inte bota honom!
Usch tycker detta är väldigt sorgligt och jag tänker på hans nära och kära och jag hoppas innerligt att han inte kommer få lida och ha allt för ont!

Ushc känner för att gråta!



Godbye Patrick =(



Läste precis ett uttalande hos perez, detta kommer tydligen ifrån hans läkare som utalar sej om att rykterna är sanna angående hans cancer.
'Patrick has a very limited amount of disease and he appears to be responding well to treatment thus far. All of the reports stating the timeframe of his prognosis and his physical side effects are absolutely untrue. We are considerably more optimistic.'

Det var väldigt skönt och höra och jag hoppas verkligen att han blir frisk!
Usch, hatar döden och allt som har med det och göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0