rockar loss

usch jag har tråkigt, men känner inte för att göra ett skit heller haha vilket dilemma.
Sitter och sjunger med till min nyfunna favorit Kate Voegele (spelar Mia i OTH) hon har rätt många bra låtar på sitt album, och så har hon en rätt unik röst! jag digga't mucho!

image452


Imorron så ska jag träffa Annielove och Filippa. Vi ska väl dra till Tuna park, ska försöka hitta nå snyggt att ha på mej på kvällen för då ska jag och L & L gå på Neverstore som spelar på Raw!!
Ska bli skitkul verkligen för Neverstore är asbra!
Förfesten blir hemma hos Lina, hon har ju flyttat in i sin lägenhet nu och det ska bli riktigt skoj coh se hur hon har det! Lär ju hänga där rätt mycket nu :P

fy vilket onödigt inlägg...
ääsch orka?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0