The Madden brothers turns 29!

Idag är det ju Joel & Benji's födelsedag!
De blev 29 år, coooongraatz guys!


image484
Joel & Benji!


Det är så sjukt egentligen, innan Joel blev ihop med Nicole var de typ bara kända bland musiknördar som mej själv. Liksom folk visste kanske vilka Good Charlotte var med de visste inte vilka personer som ingick i bandet så att säga!
Men när Joel blev ihop med Nicole Richie så blev de pisskända direkt, eller det var väl kanske mest Joel.
Benji har väl alltid varit lite i skymundan från sin bror och inte lika outgoing bland media.
Men vips när han blev ihop med Paris (för ca 3 veckor sen) så nu är han också med överallt, och jag tycker att det är jättekul att ett utav mina favorit band har fått en raketfart i deras karriär men jag vet inte om det är för den rätta orsaken, och jag vet inte om det är musiken som lyfts fram!

Men anyway, det ska blir sjuukt kul att se de spela den 4 April!




Kommentarer
Postat av: Annie

Åhh, vad fin blogg du fixat! Vill också ha sådär bilder på headern, hjälp mej! Haha asså jag vet verkligen inte hur man gör sånt där! Saknar dej vännen.. har så fullt kommande dagarna, vill ju träffas nått! Puss

2008-03-12 @ 13:19:15
URL: http://annie87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0