Våren has returned!

ÅH kan man bli gladare?
Har legat hela natten med världens mensvärk, har knaprat ipren som en tok och har abra önskat mej
en motorsåg eller nått liknade så jag kunde kapa mej på mitten men nej!
Och så när jag väl somnar så vaknar jag x antal timmar senare med samma vidriga smärta igen, och jag tar de sista tabletterna som vi har här hemma och ringer sen mamma om fler haha!
Sen somnar jag om igen men nu är jag äntligen uppe!

Åh när jag ser ut ser jag att all snö är borta och solen är tillbaka!
Så ajg springer ner och ut på trappen och känner att det är varmt! Kollar och ser att det står på 8 plus grader och sen ser man Bebisen springa emot en och jamar och jamar och bara är så glad!
haha jag ber verkligen för att våren är tillbaka påriktigt nu!
Nu ska jag äta en väldigt sen frukost (som består av thé och 1 fullkornsmacka)
och sen kolla på American idol!


image549image550
Olivia, Annika and Me.. Exakt ett år sen idag =) Då var det också vår, fast något varmare hahah!

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0