Bloggflytt

Då har även min blogg blivit flyttad till publishme.
Ser ju lite annorlunda ut men man vänjer sej nog rätt snabbt antar jag =)


Blir hemma idag, ringde jobbet och fråga hur de tyckte jag skulle göra pga ögat
och hon tyckte jag skulle stanna hemma utifall att det är ögoninflammation, för det smittar ju rätt bra!
Men jag tror faktiskt inte att det är det, för ögat är väldigt mycket bättre än igår och det är inte sådär
ihopkletat som det var igår haha, guuud så frescht det låter!
Ska ringa tillbaka imorron och säga hur jag mår, och jag känner verkligen inte för att missa fler dagar.
Får ångest nästan!
Ska få mitt schema inför sommarn imorron också, ska bli skönt så jag kan planera hur jag kan jobba i PZ också, hehe
för det kan bli riktigt spännande faktiskt!
Sen måste jag lämna in ledighetsansökan också så vi kan åka till Rhodos i Augusti =) jag längtar såå!

Nä nu ska jag gå ut ock sätta mej i solen en stund till!
Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0