Eurovison Song Contest!

Alltså fy FAN va arg jag är!
Vad täner Europa med?
Hur fasen kan typ Grekland ligga först och Sverige sist?
WTF??

USCH och hur i helvete kan Norge bara ge oss 7 poäng, så himla dåligt gjort!
Liksom vi komme rju lätt ge alla de länder runt oss jättehöga poäng och själv får vi bara skit!
Och vi som var så segertippade och sådär, men jag tror faktiskt ärligt för att Charlotte ser ut som en transa,
hade det varit typ sån finare person så hade det nog gott bättre!
Men vi hade ärligt den bästa låten och den bästa scenografin och allt!
Usch alltså jag tror inte ni förstår hur allvarligt jag tar detta hahaha!
Linas öron börjar snart blöda efter alla mina svärord jag far ut ur mej just nu hahaha!




Men usch va sur jag blir!!!!

Kommentarer
Postat av: ...

Håller med dej helt!
Hennes nr var dte enda som var och såg riktigt proffsigt ut.
Vet inte vad vi ska skicka längre dock?

2008-05-25 @ 11:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0