For A Pessimist, I'm Pretty Optimistic

Sitter och lyssnar på störtskönsa Paramore!
De ska ju till Hultsfred också, åh hoppas att vi kommer iväg, det skulle vara så jäkla kul!

Idag mår jag bättre faktiskt, febern är borta!!
Men har fortfarande huvudvärk och ont i halsen och känner mej liksom helt slut!
Har inte ätit sen grillningen på Valborg heller har bara druckit mitt thé, men det känns faktiskt skönt
för bara på de här dagarna har jag tappat 2 ½ kg och de vill jag inte gå upp igen!
Hade jag varit pigg och kry nu så hade jag lätt tagit en powerwalk runda nu här hemma på landet!
Hade varit underbart, kankse ringer jag Emelie som också är hemma här på landet så kan vi ta en slowwalk varje fall känner att jag behöver komma ut och få lite luft!

Ja det här med att få ompyssling hemma av mamma misslyckades ju totalt!
Hon har inte varit hemma ett dugg haha, hon var ju i Sthlm hela dagen igår med sina systrar och idag så jobbar hon kväll, hon kom bara in för att kolla om jag levde vid 13.30 då hon skulle åka haha!

Min dator är otroligt seg idag, vet inte vad det är för nått, börjar bli lite smått irreterad, vill ju att Grey's ska
bli klart snart så jag kan titta på det!
Det har ju börjat nu igen sen the writerstrike så nu har jag yttligare en jäkla serie att hålla koll på =P
Hur fan orkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0