Försvinn Moln

Oj somna nån gång vid halv 4 inatt!
Låg och tittade på en dokumentär om Titanic så himla intressant!
Det skulle komma en till men jag somna som sagt sen..
History Channel är en himla bra kanal måstejag säga!

Vakna sen utav att mamma knackar på dörren kl 13.30 och undrar när jag ska kliva upp, haha det är nackdelen med att vara hemma, hade jag varit hemma i stan hade jag sovit länge till. Fast det var nog klokt änåd det var ju fint väder ute så jag klev upp och la mej i solstolen istället!
Hann väl ligga där i en kvart sen blev det moln och lite kyligare så jag klev upp och gick in för att fixa té,
sen blev det sol så jag gick ut igen, men när jag satte mej ner blev det moln, satt där en stund men blev kallt så jag gick in, då blev det sol och jag gick ut igen i tron att jag skulle få sola lite, och jag hann sitta där i kanske 2 minuter och sen blev det moln!
Skämtar nån med mej eller? haha störigt som f*n var det varje fall, så nu protisterar jag med att sitta inne och självklart är det sol just nu!

Aja ska titta på film eller nått nu, hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0