Fortfarande sjuk!

Valborg kunde ha varit askul, eller den var kul.
Var hos Linnéa och grillade på hennes balkong haha, det regnade ju ute så vi nöjde oss med att stanna inne!
Sen åt vi och drack lite, men kände mej febrig igen så jag hoppade över till vatten tillslut!

Senare kom killarna över, det var de vanliga gänget plus en ny haha.. alla satt och drack (utom jag som höll mej till mitt vatten) och vi sjöng och spela musik och hade oss!
Tillslut orkade jag inte ens vara med o röja haha så jag jag hlavlåg i soffan tillslut och bara tittade på, men jag fick sällskap i soffan och det var mysigt faktiskt =) börjar bli mer och mer spännande på den avdelningen faktiskt men jag vet inte vart jag ska göra av det liksom.. vi får se hur det går! haha ni fattar nog nada men det skiter jag i!

Efter ett tag kom det yttligare 4 killar som var typ kompis med Linnéa men då gick de andra killarna istället haha tråkmånsar, så fort det inte är fokus på dom så sticker dom, aja alla var i köket tillslut och lyssna på Linnéa och en kille vars namn jag inte kommer ihåg, men de satt och spela gitarr och sjöng varje fall, och My Gosh va duktig han var! Blev helt överaskad men shit =)
Men klockan var väl halv 2 när jag och Sofia jag hem till mej igen, jag var helt slut, hade ont i hela kroppen och febern var hög!
Somna nästan på engång men vakna fram och tillbaka hela tiden för hur jag än låg hade jag ont, usch hemskt det var! Stackars Sofia som fick ligga och höra mej yra om hur jäkla ont jag hade överallt!

Igår tillbringade jag hela dagen med att ligga i sängen och ha mera ont, fy fan kommer inte ihåg när jag mådde så här dåligt sist! Men tog mej till bussen på kvällen för att åka hem till mamma, kände att lit ompyssling vore trevligt!
Gick och la mej direkt med sällskap av min älskade Bebis!

Nu orkar jag inte sitta här längre, känner hur matt jag är nu!
Hörs kanske senare!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0