gjort nått pinsamt!

haha gjorde nått pinsamt nyss =P

Jag hade nämligen en liten häxfest förut och brände två stora äckliga fästingar ute på trappen!
Jag hittade en utav dom liggandes där och No Way att jag rör vid den så jag hämtar ut tändstickor och gör ett litet bål och bränner upp det förbaskade äcklet! (fästingar är det enda djur jag verkligen avskyr, they hurt my cats so I hurt them, OK)

Och sen när jag skulle ut och hämta den och spola ner den i toaletten så går jag ut på trappen med ett papper och typ säger väldigt högt för mej själv:

"NU är du dödens död ditt jävla äckel,
mohahaha" typ lite så där dramatiserat..

Och sen hör jag en massa röster, och tittar åt höger och där sitter mina nya grannar på deras nya megastora altan och typ äter middag med några vänner!
Jag hoppas att de inte hörde mej, men det kan jag nästan glömma! haha
Gick fort som fan in igen när jag fattat vad som hänt =P
Och det blir inte bättre av att jag ser ut som 7 svåra år heller!
äsch skitsamma, tycker inte om de nya grannana varje fall, Harald var mycket bättre, de här har massa en
snorungar som springer runt och skriker.. uuusch :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0