Gutten morgen, eller nått =P

Ja det känns att det är mycket pollen nu, mina ögon reagerar väldigt mycket på det.
Nyss när jag vakna så kände jag att mitt högra öga var lite knas så jag gick upp och kolla och det var/ är knallrött inte en fläck som är vit så som ett öga ska vara haha, usch har redan ringt mamma efter ögondroppar och hoppas på att det går över tills imorron för jag ska ju jobba då, och jag måste jobba, kan inte hålla på att sjukanmäla mej, får väl sparken snart!
Gud jag måste ha världens sämsta emunförsvar för jag blir ju sjuk hela tiden!

Aja så nu sitter jag här utan linser och utan glasögon för dom ligger hemma i stan! Så jag känner mej nästan halvblind haha och .
Ska färga håret ikväll också, har verkligen tröttnat på den typ 10 cm långa blonda utväxten haha, solblekt har det blivt också då ser man verkligen min riktiga färg, den är verkligen blond! Usch usch så ikväll blir det brunt igen haha!

Nu ska jag & Skrollan (katten) som förövrigt inte släpper min sida då jag är hemma, följer efter överallt och ska helst bäras runt överallt haha min bebis saknar väl mamma då jag inte är hemma =)
Varje fall så ska hon och jag äta frukost nu och titta på nån bra film!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0