hallooo

Shit vad härligt väder det är ute nu!
Man kan inte hjälpa att känna sej go & glad liksom =)
Och det skulle hålla i sej hela helgen och till och bli ännu varmare, kunde
gå upp till 30 C, Ja gäärna för meej!

Ska åka iväg till jobbet idag varje fall, ögat ser bra ut nu och det känns OK,
kanske bara var en pollenreaktion eller nått?
Jenny skulle även lägge ut mitt schema som jag ska gå på i sommar, ska bli väldigt spännande
hahaha jag lovar och svär att det är på 6an typ 21-07 schema haha skulel inte förvåna mej.. jag brukar inte ha tur me så mycket =P
Jaja skitsamma, får väl jobba arslet av mej i sommar för att slappa i höst eller nått?!

Färga håret igår också, så nu är jag brunett igen. Känns bra men jag hade vant mej så bra med mitt typ ljusröda/kopparfärgade hår, och jag saknar min blonda slinga, men det går ju och fixa till senare!
Och så lär det ju solblekas lite också så lite ljusare blir det nog!
Nej nu måste jag börja ordning mej, åker med 15 bussen in till stan!

Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0